torstai 1. tammikuuta 2015

Aika ryhdistäytyä, kohti vuotta 2015 o/

Gif, joka kuvaa minua kun yritän jotain. Eiku?

Itse asiaan. Hyvää päivää, mitenkäs vuodenvaihde meni? Itse taistelin ahdistusta ja sekoamista vastaan, kun en oikein pidä uudenvuoden vietosta. Pelkään raketteja enemmän kun mun koira, joka siis vaan rentona röhnää lattialla. 

Pidän siitä, kun vuosi alkaa alusta ja näin tammikuun ekana päivänä on hyvä ottaa itsestä kiinni niskaperseotteella ja potkia tekemään asioita. Kuten esimerkiksi siivoomaan räjähtänyttä kämppää (osittain, koska cosplay), silittämään kauan valmiina ollutta kisacossia (aka saada se cossaus kuntoon) ja jatkaa keskeneräistä random cossia frostiin.. ja noh vaikka ja mitä pitäis tehdä. Autokoulunkin menin piruvie aloittamaan ja se on suuri rahallinen meno (Ajokortti = helpommat conit) 

Öhöm, tärkeintä on ehkä kuitenkin se, että ryhdistäydyn ja herään somessa taas henkiin. Olen epäaktiivinen niin devianartissa, blogissa.. naamakirjassa. Oikeestaan oon epäaktiivinen vähän kaikkialla ja koen tämän pahana asiana. Sehän on silkkaa laiskuutta ja välinpitämättömyyttä. Enkä halua et elämäni muuttuu yhtään sisällöttömämmäksi. (ihmesana)

Ainoa missä mä käyn ja jtn päivittelen, on mun twitteri (seuratkaa toki jos kiinnostaa). Mut se on aika tylsää ulinaa ja elämänfilosofiointia, joten.. pakko se on ryhdistäytyy ja herättää tää blogi henkiin :D For real. 

Ehkä yksi syy, miksiolen 'laiskistunut' somessa, on irl elämäni ongelmat ja haasteet, jotka koen saaneeni jo aika hyvälle mallille. On ollut vaikeaamasennusta, yhä jatkuvaa työttömyyttä. Kuntoutuksen aloittamista ja rahaongelmista kaikkeen mahdolliseen. Cossaaminen on jäänyt sivummalle monestakin syystä, vaikka silti sitä olen jatkanut. Ompelukonekin hajosi ja ties mitä paskaa on sattunut :D 

Tietty vielä tässä alkuvuodessa on pientä kuprua ja kuoppaa edessä, mutta kunnianhimoiset suunnitelmat kyllä löytyy. Kaksi kisa-asua pitäisi tehdä kesän coneihin. Yukiconissa ja frostissa menen taidekujalle + yukin kisat. Muutenkin suunnitelmissa on mukavasti cosseja mitä tehdä, joka on aika harvinaista mulle. Sellanen kutkuttava tunne, et tästä vuodesta tulee oikeesti ihan jepa: teen kaikkeni et siitä tulee. Edellinen oli aika pettymys, olen ehkä itsekriittinen, mutta silti. Tarkoitus on parantaa suorituksia monella elämän osa-alueella. Oon jo hyvässä nousussa ja nousu jatkukoon! uAú 

Elikkäs, mä lupaan teille armaat lukijani (jos teitä vielä on, onko?) että kirjoitan ennen Yukiconia vähän siitä, mitä olen tässä touhunnut ja mikä on edes tämä mysteerinen, jo-valmis-kisa-asu?? Haha, siitä lisää siis pian, ehkä jo tänään.

Aion myös tehdä tutuksi tulleen 'vuosiakatsauksen', vuodesta 2014.. niiden kirjoittaminen oli ihan hauskaa. Ulkoasunkin vaihdan, heti kun saan jtn kivaa kuvamateriaali kansikuvaksi. Eli olkaa valppaana, kohta tapahtuu muutoksia. òwó/

..pst, menkää osallistumaa Mourun giveawayhyn, banneri tuolla sivussa.

2 kommenttia:

  1. *nostaa käden* I'm hereeeee! :'D

    Hyvää uutta vuotta sulle ja ihanaa nähdä että tulit takasin blogin eteen, tä sun ku on yks mun lemppariblogeista! >w< Tsemppiä kaikkeen menoihin ja jään odottelemaan mitä cosseja sulta on tulossa tänä vuonna! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luotto lukijani eiku <3 öwö kiitoksia ja hyvää uuttavuotta siulle myös. uwu enköhän kohta paljastele suunnitelmiani~

      Poista